středa 17. srpna 2016

Potřebujeme ho?

 


Tak už ho mám taky! Co? No přeci, zvětšovací zrcátko.
Už delší dobu ho prostě nutně potřebuji. Zase byl začátek června, zase jsem o rok starší a s přibývajícím věkem má tělesná schránka chřadne, zrak slábne …
„Co bys chtěla, sjíždíš pátý gumy,“ slyším svojí švagrovou. Výrokem mě sice moc nepotěšila, ale co nadělám, má pravdu. V tomto věku o sebe přeci musím trošku pečovat, je potřeba občas zajít na pravidelnou údržbu do servisu a konečně věnovat více času i domácí péči. Dobré předsevzetí do dalších XX let.
Jak si ale např. upravit obočí, když bez brýlí vůbec nezaregistruji, že je potřeba někde něco odstranit a s brýlemi na očích se k inkriminovanému místu nemám šanci probojovat? A je tu problém! No uznejte, že zvětšovací zrcátko je tady prostě nutnost. Problém vyřešen, jak jednoduché.

Uloveno! Láskyplně si vkládám ten křehký poklad do nákupní tašky a celý den se těším, až se s ním doma „pomazlím“. Co na tom, že pár minut poté jsem si pořídila krásnou džísku, která byla asi desetkrát dražší? Jasně, že jsem jí taky nutně potřebovala, ale my holky potřebujeme hlavně zrcátko … rtěnku… a … no dobře, džísku?
Nedočkavě se doma vrhám na malou krabičku a trhám obal. Ne, opravdu nečekám, že mi má nová hračka řekne, kdo je v této zemi nejkrásnější, to už přeci dávno vím…. Sněhurka nejsem.
Jenže, nejprve je potřeba zrcátko smontovat – no jistě, co bych čekala, vždyť jsem ho koupila v modro-žlutém obchoďáku. Posbírám tedy všecky součástky a nasypu je manželovi do klína „Udělej s tím něco, prosím.“
Hotovo, konečně!
Hmmm, tady vidím přerůstající chloupek obočí, ten musí okamžitě pryč. Běžím pro pinzetu. Tady mám nějakou novou vrásku … a další … a tady pupínek … támhle pupínek … a co ta povadlá kůže na tom krku? Fuj! A co je tohle?!?! Pihy ?!!!  Opravdu pihy? Nevěřícně zírám na svůj odraz v zrcadle. Tím se ledacos vysvětluje – „Miluji každou tvojí pihu,“ vybavím si náhle slova své lásky …  
„Já mám pihy?“ vykřiknu nahlas. „Vždyť jsem ti to říkal, že jsi pihatá.“
Nemám absolutně nic proti pihatým holkám, naopak, vždycky se mi zdálo, že jsou fakt sexy, ale já pihy nikdy neměla … „To budou stařecké skvrny,“ pronesu polohlasem závěr, ke kterému jsem právě dospěla a čekám reakci své drahé polovičky. Nic, mlčí, takže souhlasí. No počkej, to ti vrátím.
A co ta jizva na bradě? Mám jí od dvou let, nikdy mi nevadila …
Myslím, že vlastně vůbec nepotřebuji zvětšovací zrcátko …


Já mám takovou radost ze své nové džísky ! (A nutně potřebuji kafe!)

Žádné komentáře:

Okomentovat