neděle 21. srpna 2016

Dobré ráno!


Předposlední prázdninový víkend, 6 hodin ráno, někde v dálce kokrhá kohout.
Vyhrabu se ze spacáku, uvařím kafe a vyjdu na terasu.
K hulákajícímu kohoutovi se přidává další, vzápětí se rozštěká pes, za plotem se prochází partička slepic, z koruny naší meruňky mi přeje dobré ráno jakýsi opeřenec (nepoznám který to je) a přes zahradu právě proběhla Máňa. Máňa je sousedovic kočka.


Mám ráda tahle rána u nás na chatě, s probouzením v paneláku se to nedá srovnat.
Sedím zachumlaná v dece po mamince (srpnová rána jsou už chladná) a užívám si výhled na protější „kopec“.
Pohled na památnou horu, na kterou kdysi vystoupal praotec Čech a párkrát už i já, miluji stejně, jako pohled na obzor, kde se střetává tyrkysové moře s blankytnou oblohou. Obojí mě fascinuje a nabíjí energií. Mám vlastně velké štěstí, z naší zahrady mám Říp jako na dlani.
„Posloucháte rádio Impuls, je právě 7 hodin.“
Přestalo pršet, ale sluníčko dnes jen velmi nesměle vykukuje.

Naše mini vesnička se pomalu probouzí k životu …tak dobré ráno a pěknou neděli. 


Žádné komentáře:

Okomentovat