sobota 27. srpna 2016

To jsem si zase naběhla!

 





„Tak schválně, vysyp hned teď, z rukávu alespoň 5 věcí, které se ti líbí na mužích“,
zareagovala pohotově má drahá polovička po přečtení posledního písmenkování.
No potěš, to jsem si naběhla!
„Hmmm ….. třebááá ……. vašé….“, začala jsem koktat…
Náruč,“ vyhrkla jsem.
No jasně, široká hruď a pevné, svalnaté a přesto něžné paže, které nás na tu hruď láskyplně přivinou. Ano pánové, je to vaše náruč, do které se můžeme schoulit a cítit se milované a v bezpečí. Objímejte nás!

Vysypala jsem toho pochopitelně z rukávu ještě spoustu (no, tak něco ještě jo),
ale……když jsem mohla dělat průzkum o tom, co muži milují na ženách, tak …….
Holky, pojďte mi na pomoc!

A už to frčelo! Telefony, e-maily, Fb – chat, super téma ke kafíčku, při holčičím dýchánku, do auta, cestou na nákupy, ale i do brázdy, při vybírání brambor u tchýně. Probíraly jsme chlapy všude, kde se dalo (a bavilo nás to).
Často jsme se shodly a to „naše NEJ“ máte zde:
(Náruč  berte jako bod č.1)

2. Smysl pro humor. Ten vážně dokážeme ocenit. S mužem našeho srdce prostě musí být legrace, a čím víc, tím líp. My holky se rády smějeme. 
3. Doteky, polibky, něžnosti …... . Nemusíte se nás dotýkat pouze večer, po 22. hodině, můžete nás klidně pohladit, či políbit i během dne, prostě – jen tak, z lásky, přece. Milujeme ten elektrizující pocit, když nás políbíte na šíji, do vlasů, na víčka ….
4. Slovo chlapa. Chlap musí držet slovo, ať se děje co se děje. Pokud nám slíbíte modré z nebe, tak ho přineste, anebo raději mlčte. Spoléháme na vás!
5. Galantnost. Je pěkné, že nám podržíte dveře, přinesete víno v opatlané skleničce a při tanci se snažíte nepošlapat nám nové střevíčky, když nás jednou za rok vyvedete na myslivecký candrbál v místním kulturáku, ale to s opravdovou galantností nemá nic společného. Naštěstí, vás galantních, je pořád dost…. A je to sakra sexy!
6. Věrnost a starostlivost. Pokud jsou pro vás vaše rodina a děti na 1. místě (opravdu na 1.!!!), dokážeme to ocenit a imponuje nám to.
7. Mužnost a živočišnost. Žádní uhlazení „šampóni“. Prostě něžný drsňák, ten nás dokáže rozpálit.
8. Vůně. Musíte nám vonět, to je jasné! Kdo kdy pronesl tu blbost, že správný chlap musí smrdět i na fotce? Nevěřte tomu, holky mají citlivý a fajnový nosánek.
9. Zdravé sebevědomí. Tím nemyslíme, že z vás musí být teď hned nafrněnci, ale žádný přišlápnutý podpantoflák nás opravdu neokouzlí. Prostě, všeho s mírou, ano?

A pozor – TOP TOP TOP:
10. Přirozená inteligence. „Všecko vím, všecko znám, od všeho mám klíče a všude jsem byl 2x!“ Tak takhle vážně NE, tím u nás nezabodujete. Buďte sví, to nám stačí.

A ještě – jiskry v očích, milý úsměv, vypracovaná postava a pěkný zadek (na ten byl velmi často kladen důraz).

Tak co, pánové, poznáváte se?

PS: Neobjevily jsme Ameriku, ale dobře jsme se bavily a jedna druhou ujistily, že nás vy muži prostě zajímáte, bavíte, lákáte, přitahujete … a že s vámi je život hezčí.


Žádné komentáře:

Okomentovat