pondělí 23. prosince 2019

To je výzva


   Novoroční předsevzetí si nedávám. NIKDY! Důvod je prostý, nikdy ho nedodržím. Už pár dní po 1. lednu nevím, že nějaké předsevzetí bylo a tak jsem si dala celoživotní předsevzetí, že si žádná předsevzetí dávat nebudu.


   Jenže taková výzva, to je jiný level. Dobře, přiznávám, že jsem v sobě měla tři skleničky červeného vína, i když víno nepiju. NIKDY! (Jojo, já vím, nikdy neříkej nikdy.) Bolí mě po něm hlava. Tentokrát mě ovšem nebolela. Divné.
   Takže vůbec nevím, jak se to v tom baru semlelo, ale kývla jsem. Za normálních okolností bych to pochopitelně neudělala, ale ty bestie zrádné (čti kolegyně), využily mé slabé chvilky. Bude to prý legrace, jen to zkusím, vlastně o nic nejde. A aby své argumenty patřičně podpořily, prstíkem ukázaly na „objekt“, který mě prý dovede k vytouženému cíli. Mladý, fešný, tmavovlasý, úsměv jak z reklamy na zubní pastu … Kdo by odolal? I já jsem jen člověk. Podlehla jsem. 
   Přihlásila jsem se hodiny italštiny. Já. Já, která se dodnes nebyla schopná naučit ani anglicky.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: Přeji Vám šťastné prožití vánočních svátků a v roce 2020 ať ve zdraví, s nadhledem a hravě zvládnete všecky výzvy, které se vám připletou do cesty.
Per favore, ti avevo avvertito.

Žádné komentáře:

Okomentovat